Українська правда
Економічна правда
Публікації

"Двері Білорусії" показала залежність продажів від реалізації інфраструктурних проектів в Україні
20.09.2017 10:30,  PROMOTED
Торгово-промислова група "Двері Білорусії" зафіксувала в період із квітня по серпень 2017 року (порівняно з аналогічним періодом 2016 г.) стійке зростання продажів виробленої продукції в тих регіонах України, у яких високими темпами реалізуються інфраструктурні проекти.

І це закономірно, оскільки міжкімнатні двері виконують не тільки функцію з розділення кімнат, тепло- і звукоізоляції приміщень, є не тільки важливим декоративним елементом будь-якого простору, а й додатково служать одним з показників фінансової успішності власників приміщень. Справа в тому, що міжкімнатні двері встановлюються на завершальній стадії будівництва будівлі або ремонту будь-якого приміщення. І споживач, який пройшов всі етапи будівництва, ремонту і довів свій об'єкт (будинок, квартиру, офіс) до завершальної стадії — покупки і монтажу міжкімнатних дверей — є фінансово стійкою людиною або компанією. Таким чином, стабільне зростання продажів дверей є своєрідним індикатором зростання добробуту населення.

Ремонт, реконструкція, будівництво автомобільних доріг, мостів, транспортних розв'язок, привабливих туристичних об'єктів і зон відпочинку веде до розвитку багатьох галузей промисловості, туризму, зміцненню транзитного потенціалу держави, активізації будівництва різних об'єктів уздовж доріг, річок і морів, сприяє притоку інвестицій, економічному зростанню, створенню нових робочих місць і поліпшенню добробуту громадян — потенційних покупців дверей та іншої продукції.

Наведемо кілька фактів за період 6 місяців, з квітня по серпень 2017 р. у порівнянні з аналогічним періодом 2016 р.:

Наведені приклади вказують на позитивні тенденції, але навіть в успішних регіонах ще є резерви для подальшого розвитку. Наприклад, на даний час місто Київ має 6 основних широких в'їздів — виїздів (від 4 до 8 смуг руху), а реальних стратегічних маршрутних напрямків — 8. Крім того, поетапне будівництво Великої кільцевої дороги Київської агломерації ще не розпочато. Цей дисбаланс уповільнює економічне зростання; гальмує поставки сировини, матеріалів, продукції та послуг, переміщення персоналу й транспорту по Київській області та столиці України.

Нижче представлений адаптований на фрагменті мапи проект напрямків кільцевих і радіальних автодоріг м. Києва та Київської області, який створений на базі існуючих проектів і реальних автодоріг. На цьому проекті графічно позначені деякі напрямки існуючих автодоріг (у вигляді суцільних ліній) і автодороги, які необхідно добудувати (переривчасті лінії).

Ремонт широких радіальних автодоріг Київської агломерації в 6-ти стратегічних напрямках планомірно ведеться в 2016-2017 р. Виїзд на 7-й напрямок Київ — Суми реалізований за допомогою Броварської кільцевої дороги, тому в Київській області необхідно починати з негайного розширення 8-го напрямку — реконструкції двохсмугової автодороги р-04 на ділянці Київ (від Кільцевої дороги) — Софіївська Борщагівка — Святопетровское — Білогородка — Горбовичі — і далі до стандарту не менше 4 (2+2) смуг руху тому, що вона є продовженням широкої радіальної транспортної артерії м. Києва (вул. Борщагівська — просп. Космонавта Комарова — просп. Леся Курбаса), і вже сьогодні доходить до майбутньої Великої кільцевої дороги. А також в подальшому може стати частиною міжнародного автобану Київ — Фастів (Р-04) — Вінниця — Молдова (М-21, Е-583). Крім того, сьогодні вже існує дворівнева транспортна розв'язка між Кільцевою дорогою м. Києва та цією стратегічною радіальною автодорогою (тобто, вже є 4-смуговий проїзд під Кільцевою дорогою від просп. Леся Курбаса в районі кільця швидкісного трамвая №3).

Без скоординованих дій обласних та міських органів влади, дорожніх служб по ремонту та реконструкції Кільцевої дороги Києва Е-40, восьмої стратегічної радіальної автодороги Р-04, а в майбутньому і поетапного будівництва Великої кільцевої автодороги Київської агломерації гармонійний розвиток інфраструктури і комфортне переміщення людей і продукції в Київському регіоні буде значно ускладнено.

Столицю України — місто Київ — необхідно в найкоротші терміни звільнити від "вузьких шийок" на в'їздах-виїздах, використовуючи наступний простий і ефективний маршрутний принцип: кожна стратегічна міська радіальна автодорога після перетину кільцевої дороги повинна переходити в обласну автодорогу (міжнародну, національну або регіональну), і мати від 8 до 4 смуг руху не тільки в місті, а й далі, мінімум на 20-кілометровій прилеглій ділянці обласної автодороги. Транспортна розв'язка між кільцевою і кожною стратегічною радіальною автодорогою повинна бути дворівневою (або багаторівневою), без світлофорів.

Реконструкція (розширення) вузьких стратегічних радіальних автодоріг Київської області, які є продовженням радіальних транспортних артерій столиці України м. Києва, значно прискорить рух транспорту і поліпшить логістичні можливості бізнесу, в тому числі дверного.

Телефон для довідок: +38 (067) 825-36-26

E-mail: [email protected]

Сайт: https://dveribelorussii.com.ua






УКР | РУС
Головна | Новини | Публікації | Колонки
©2006-2015 "Економічна правда"