Українська правда
Економічна правда
Новини

Добудова Подільсько-Воскресенського мосту почнеться через місяць - Кличко
17.07.2017 14:47
На Подільсько-Воскресенському мостовому переході у Києві ведуться підготовчі роботи перед початком завершення будівництва об'єкта

На Подільсько-Воскресенському мостовому переході у Києві ведуться підготовчі роботи перед початком завершення будівництва об'єкта.

Про це повідомив київський міський голова Віталій Кличко, передає "Інтерфакс-Україна".

"Уже почалися роботи на мосту. Це важливий крок. Орієнтовно через місяць, коли закінчаться консультації з інвестиційними фондами, я зможу звітувати киянам, що гроші є. І ми зможемо запускати роботи з будівництва", - сказав Кличко.

За словами мера, для запуску автосполучення по переходу між правим та лівим берегом потрібно приблизно два з половиною роки.

Кличко також заявив, що в цьому році розпочнуться роботи з реконструкції Шулявського шляхопроводу, при цьому планується знесення частини цеху заводу "Більшовик".

За його словами, кошти на роботи вже виділено і в кінці року там почнеться реконструкція.

Як повідомлялося, будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу було розпочато в грудні 2003 року, проте з 2007 року роботи були припинені через відсутність фінансування.

У 2010 році фінансування було відновлено, і в кінці жовтня була здана в експлуатацію перша черга: відкрито двосторонній рух транспорту по Гаванському мосту і естакаду з мосту на вул. Набережно-Хрещатицька.

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід довжиною 7 км і шириною 35 м повинен з'єднати Правий берег (Поділ), Труханів острів і Лівий берег Києва (Троєщину і Воскресенський масив). Призначений для автомобільного транспорту та поїздів метрополітену.

Переможцем відкритого конкурсу на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту стало ТОВ "Еко-Буд-Трейд" (Київ). Ряд робіт по будівництву моста компанія повинна завершити в 2017 році.

Нагадаємо, експертиза, проведена німецькими фахівцями, показала, що Подільсько-Воскресенський міст знаходиться в непоганому стані, а вартість добудови становитиме близько 350 млн євро.






УКР | РУС
Головна | Новини | Публікації | Колонки
©2006-2015 "Економічна правда"